Digitalizace lidstva ukazuje, proč je globalistická agenda špatná

Digitalizace lidstva

V posledních týdnech jsem se setkal se zajímavým narativním klamem, který se prodává široké veřejnosti, pokud jde o plány globalistů.

Média hlavního proudu a další média nyní otevřeně naznačují, že je vlastně v pořádku být proti určitým aspektům skupin, jako je Světové ekonomické fórum. Dávají vám svolení být znepokojeni, jen se neodvažujte nazývat to konspirací.

Tato propaganda je odklonem od zavrženíhodného popírání, které jsme zvyklí slýchat v Hnutí za svobodu v posledních deseti či více letech. Všichni jsme byli konfrontováni s obvyklou kognitivní disonancí – Tvrzení, že globalistické skupiny „jen sedí a mluví o nudných ekonomických otázkách“ a nic z toho, co dělají, nemá žádný vliv na globální politiku nebo váš každodenní život. V některých případech nám bylo dokonce řečeno, že tyto skupiny elit „neexistují.“

Nyní média připouštějí, že ano, globalisté možná mají větší než malý vliv na vlády, sociální politiku a hospodářské výsledky. Co se však mainstreamu nelíbí, je tvrzení, že globalisté mají nekalé nebo autoritářské úmysly. To jsou jen bláznivé řeči o plechových kloboucích, že?

Důvod změny vyprávění je zřejmý. Příliš mnoho lidí bylo svědky skutečné globalistické agendy v akci během pandemických výluk a nyní vidí, co je to konspirace. Globalisté byli zase zřejmě šokováni, když zjistili, že mnoho milionů lidí je v opozici proti mandátům a že odmítnutí podřídit se mandátům bylo zjevně mnohem větší, než očekávali. Stále se snaží prosadit svou značku Covid strachu, ale kočka je nyní venku z pytle.

Nepodařilo se jim dosáhnout toho, co chtěli na Západě, tedy věčné lékařské tyranie v čínském stylu s očkovacími pasy jako normou. Strategie globalistů se tedy změnila a oni se snaží přizpůsobit. Přiznávají určitou míru vlivu, ale tváří se, jako by byli benevolentní nebo lhostejní.

Odpověď na tuto lež je poměrně jednoduchá. Mohl bych poukázat na to, jak si Klaus Schwab z WEF vychutnával vzrušení z počátečního propuknutí pandemie a prohlásil, že Covid byl ideální „příležitostí“ k zahájení toho, co WEF nazývá „Velkým resetem.“

Mohl bych také poukázat na to, že vize Klause Schwaba, kterou nazývá „čtvrtá průmyslová revoluce“, je skutečnou noční můrou, v níž vše řídí umělá inteligence, společnost je zhuštěna do digitálních enkláv zvaných „chytrá města“ a lidé jsou utlačováni zdaněním uhlíku. Mohl bych poukázat na to, že WEF aktivně podporuje koncept sdílené ekonomiky, v níž nebudete „nic vlastnit, nebudete mít žádné soukromí“ a budete z toho údajně šťastní, ale jen proto, že nebudete mít jinou možnost.

Ve skutečnosti však chci mluvit o procesu, kterým elity doufají dosáhnout své dystopické epochy, a také o globalistickém myšlení, které se propůjčuje hrůzám technokracie. Běžným naivním předpokladem skeptiků konspirace je, že globalisté jsou obyčejné lidské bytosti se stejnými pudy a omezenými touhami jako my ostatní. Možná mají určitou moc, ale světové události jsou stále náhodné a rozhodně ne řízené.

To je omyl. Globalisté nejsou jako my. Nejsou to lidé. Nebo bych měl říci, že pohrdají lidskostí a snaží se ji odstranit. A kvůli tomu mají ve srovnání s většinou z nás zcela jiné aspirace, mezi něž patří i aspirace na nadvládu.

Nemáme tu co do činění s normálními lidmi, kteří mají svědomí, etiku nebo empatii. Jejich chování se mnohem více podobá psychopatům a sociopatům s vyššími funkcemi než běžnému člověku na ulici. V plné míře jsme to viděli během Covid výluk a krutých pokusů o prosazení očkovacích pasů; jejich jednání prozrazuje jejich dlouhodobou hru.

Podívejte se na rok staré vyjádření novozélandské premiérky a účastnice WEF Jacindy Ardern. Přiznává záměrnou taktiku vytvoření dvoustupňového třídního systému ve své zemi na základě stavu očkování. V jejím chování nejsou žádné výčitky svědomí ani pocit viny, je hrdá na to, že podniká takové autoritářské kroky navzdory četným studiím, které dokazují, že povinné očkování je neúčinné.

Lidem, kteří popírají globalistické spiknutí, doporučuji, aby se kromě Covid reakce hlouběji ponořili do filozofických kořenů organizací, jako je WEF. Celou jejich ideologii lze shrnout do několika slov – futurismus a božství.

Futurismus je ideologické hnutí, které věří, že všechny „nové“ inovace, ať už sociální nebo technologické, by měly v zájmu pokroku vytlačit dosavadní existující systémy. Věří, že všechny staré způsoby myšlení, včetně pojmů principů, dědictví, systémů náboženské víry, kodexů chování atd. jsou berličky, které brzdí lidstvo před velikostí.

Co je však velikost, o kterou futuristé usilují? Jak bylo uvedeno výše, chtějí božství. Éru, v níž je svět přírody a lidská vůle zotročena rukama několika vyvolených. Příklad – následující prezentace z roku 2018 od „guru“ WEF Yuvala Harariho o budoucnosti lidstva, jak ji vidí globalisté:

Harariho závěry vycházejí z elitářských předsudků a ignorují řadu psychologických a sociálních skutečností, ale ty můžeme na chvíli nechat stranou a prozkoumat jeho základní premisu, že lidstvo, jak ho známe, nebude v příštím století existovat kvůli „digitální evoluci“ a „lidskému hackingu.“

Základ vize WEF je postaven na myšlence, že data jsou novým svatým grálem, novým dobytím. O tom jsem již v minulosti obšírně psal (podívejte se na můj článek „Umělá inteligence: „Sekulární pohled na digitálního Antikrista.“ Je však dobré vidět, že ji s takovou arogancí vyjadřuje někdo jako Harari, protože je to nepopiratelný důkaz – Globalisté si myslí, že vybudují zcela centralizovanou ekonomiku a společnost založenou na lidských datech, nikoli na výrobě. Jinými slovy, VY se stanete produktem. Průměrný občan, vaše myšlenky a vaše chování se stanou obchodním artiklem.

Globalisté také věří, že data jsou nejcennější, protože je lze využít k ovládání chování lidí, k nabourávání těla a mysli s cílem vytvořit lidské loutky nebo superbytosti. Sní o tom, že se stanou malými bohy s všemocnými znalostmi. Yuval dokonce hrdě prohlašuje, že inteligentní design už nebude doménou Boha na nebesích, ale nového digitalizovaného člověka.

Harari sice věnuje pozornost „demokracii“ versus „digitální diktatuře“, ale dále tvrdí, že centralizace se může stát defacto systémem vládnutí. Neříká to proto, že by se obával diktatury, ale proto, že to byl vždy záměr WEF. Globalista tvrdí, že vládám nelze věřit, že si udrží monopol na digitální pramen, a že někdo musí nastoupit, aby data reguloval; ale „kdo by to udělal?“, ptá se.

On už odpověď zná. OSN, globalistická struktura, důsledně tvrdí, že by měla být řídícím orgánem, který prostřednictvím UNESCO převezme kontrolu nad umělou inteligencí a regulací dat. To znamená, že Harari si hraje na ostýchavého, ví, že lidé, kteří nastoupí, aby kontrolovali data, jsou lidé jako on.

V žádném bodě svého projevu Harari nenaznačuje, že by se měl některý z těchto vývojových trendů zastavit nebo mu bránit. Na žádném místě nenabízí myšlenku, že digitalizace lidstva je špatná a že existují jiné, lepší způsoby života. Ve skutečnosti se vysmívá konceptu „návratu“ ke starým způsobům; pouze budoucnost a Tabula Rasa (prázdná deska) jsou pro globalisty perspektivní, vše ostatní je překážkou jejich plánů.

Jde však o to, že to, čeho se globalisté snaží dosáhnout, je fantazie. Lidé nejsou algoritmy, přestože by si to Harari velmi přál. Lidé mají návyky, to ano, ale jsou také nepředvídatelní a náchylní k náhlým probuzením a prozřením v okamžiku krize.

Psychopati bývají roboti, jednají impulzivně, ale také velmi předvídatelně. Chybí jim představivost, intuice a předvídavost, a tak není divu, že organizace psychopatů, jako je WEF, přikládají tak obsedantní hodnotu umělé inteligenci, algoritmům a chladnému technokratickému vývoji. Svou datovou Šangri-Lu nepovažují za budoucnost lidstva, ale za SVOJI budoucnost – budoucnost ne-lidí, nebo takříkajíc antilidí.

Kdo bude vyrábět veškeré zboží, služby a potřeby potřebné v tomto novém světě? No, samozřejmě my všichni. Jistě, globalisté budou nabízet velkolepé sliby o výrobním hospodářství řízeném roboty, v němž už lidé nebudou muset vykonávat podřadnou práci, ale to bude jen další lež. Stále budou potřebovat lidi, aby pěstovali plodiny, udržovali infrastrukturu, starali se o výrobu, bojovali za ně atd., jen nás budou potřebovat méně.

Ve své podstatě je ekonomika postavená na datech ekonomikou závislou na iluzi.

Data jsou vypařená a často nesmyslná, protože podléhají předsudkům interpreta. Algoritmy mohou být také naprogramovány podle předsudků inženýrů. Na datech není ze své podstaty nic objektivního – vše závisí na záměrech lidí, kteří je analyzují.

Například, abychom použili Harariho anekdotu o algoritmu, který „ví, že jste gay“ dříve než vy; jakákoli zvrácená skupina lidí by mohla jednoduše napsat kód pro algoritmus, který většině snadno manipulovatelných dětí řekne, že jsou gayové, i když nejsou. A pokud jste natolik důvěřiví, že věříte, že algoritmus je neomylný, pak vás může přimět k tomu, abyste uvěřili, že řada lží je pravdivá, a přesvědčit vás, abyste se chovali proti své přirozenosti. Dovolili jste zaujatému digitálnímu přízraku, aby diktoval vaši identitu, a učinili jste se „hacknutelnými.“

Mezitím se elitáři baví iluzemi o překonání svých smrtelných omezení „hackováním“ lidského těla, stejně jako čtením myšlenek mas a předpovídáním budoucnosti na základě datových trendů. Jde o posedlost, která ignoruje nepředvídatelné odměny lidské duše, právě onen prvek svědomí a představivosti, který psychopatům chybí. Je to něco, co se nedá hacknout.

Legitimita systému založeného na datech a nabourávání lidskosti, o které WEF usiluje, je méně důležitá než to, o čem lze přesvědčit masy. Pokud se průměrného člověka podaří přesvědčit, aby si v blízké budoucnosti implantoval mobilní telefon do lebky, pak ano, lidstvo by se mohlo stát hackovatelným základním způsobem.

Algoritmy pak vytlačí svědomí, empatii a zásady. A bez těchto věcí se veškerá morálka stane standardně relativní. Zlo se stane dobrem a dobro zlem.

Ze stejného důvodu, pokud se lidstvo podaří přesvědčit, aby odložilo své mobily a žilo méně technicky zaměřeným životem, pak se digitální říše globalistů zhroutí poměrně snadno. Neexistuje žádný systém, který by elity mohly nastolit a který by jejich digitální vědomí uskutečnil bez souhlasu široké veřejnosti.

Bez rozsáhlého globálního rámce, v němž lidé ochotně přijímají algoritmy spíše než vlastní zkušenosti a intuici, globalistické náboženství totální centralizace umírá. Prvním krokem je přijmout, že spiknutí skutečně existuje. Druhým krokem je přijmout, že spiknutí je zlovolné a destruktivní. Třetím krokem je odmítnout se mu podřídit, a to jakýmikoliv prostředky.

Zdroj

5 2 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest
1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zdenio
Host
Zdenio
1 rok před

Není co dodat.

1
0
Would love your thoughts, please comment.x