McDonald’s přiznává, že zákazníci odmítají hamburgery z falešného masa

burger

McDonald’s se po neuspokojivých výsledcích testů v San Francisku a Dallasu rozhodl nevrátit na trh hamburger s falešným masem McPlant. Joe Erlinger, prezident společnosti McDonald’s v USA, to prozradil na Wall Street Journal Global Food Forum s tím, že burger neuspěl ani na jednom z trhů.

Zdůraznil, že Američtí spotřebitelé nevyhledávají v McDonald’s rostlinné varianty a místo toho dávají přednost položkám, jako jsou hranolky, nabídky jídel za 5 dolarů a čerstvé sendviče. Zatímco rostlinné položky jsou prozatím z jídelníčku vyřazeny, Erlinger naznačil, že saláty by se mohly vrátit, pokud se zvýší poptávka.

McDonald’s se kvůli vysoké poptávce zaměřuje na kuřecí maso a v současné době prodává více kuřecího než hovězího. Sází na nové nabídky, jako je balíček za 5 dolarů a páteční hranolky zdarma, aby nalákal zákazníky zpět v době inflačních problémů.

Po neúspěšném testu McPlant burgeru v San Franciscu a Dallasu jeden z vedoucích pracovníků McDonald’s prohlásil, že společnost nemá v úmyslu znovu zavést rostlinnou variantu.

„Ani na jednom z trhů to nebylo úspěšné,“ řekl Joe Erlinger, prezident společnosti McDonald’s v USA, během konference Wall Street Journal Global Food Forum v Chicagu.

Erlinger uvedl, že Američtí spotřebitelé nepřicházejí do McDonald’s s požadavkem na McPlant hamburger nebo jiné rostlinné proteiny. Řetězec již dříve spolupracoval se společností Beyond Meat na vytvoření hamburgerů a nugetek McPlant.

Rostlinná jídla jsou v současné době z jídelního lístku vyřazena, ačkoli Erlinger nevylučuje, že se v budoucnu saláty do nabídky vrátí. To bude záviset na tom, zda bude dostatečná poptávka zákazníků.

„Pokud budou lidé saláty od McDonald’s opravdu chtít, rádi je znovu zavedeme,“ řekl Erlinger. „Ale naše zkušenosti ukázaly, že to není to, co zákazníci od McDonald’s vyžadují.“ Místo toho spotřebitelé hledají hranolky, nabídky jídel za 5 dolarů a teplé, čerstvé sendviče, dodal.

V úterý 25. června McDonald’s oficiálně představil svůj pětidolarový balíček, který by měl trvat přibližně čtyři týdny. Výhodná nabídka zahrnuje kuře McChicken nebo McDouble, malé hranolky, malý nápoj a čtyřdílné jídlo McNugget.

V konkurenci hodnotných jídel se McDonald’s spoléhá nejen na svůj balíček, aby získal zpět ztracené zákazníky v důsledku rostoucí inflace. Restaurace také nabízí každý pátek až do konce roku 2024 hranolky zdarma, pokud si zákazníci prostřednictvím mobilní aplikace nakoupí alespoň za 1 dolar.

Další stravovací giganti, jako jsou Wendy’s, Burger King a Starbucks, rovněž vytvořili propagační kampaně, aby přilákali zákazníky k návratu.

Společnost McDonald’s mezitím oznámila záměr zaměřit se na kuřecí maso, protože spotřeba bílkovin zvyšuje poptávku.

„Jako značka dnes prodáváme více kuřecího než hovězího masa,“ řekl Erlinger, který ve svých 30 letech pracoval jako manažer v McDonald’s v Chicagu. „Jsme připraveni tomuto trendu dobře sloužit a právě do něj investujeme.“

Prosím, lajkujte, sdílejte a přihlaste se k odběru tohoto kanálu, abychom mohli pokračovat ve sdílení zpráv, kterých se mainstream neodvažuje dotknout. Zůstaňte silní. Tento boj vyhrajeme.

Zdroj

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest
2 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] post McDonald’s přiznává, že zákazníci odmítají hamburgery z falešného masa first appeared on Akta […]

2
0
Would love your thoughts, please comment.x