Piloti společnosti Southwest Airlines a dalších velkých amerických dopravců mají dobrý důvod bránit se povinnému očkování. Jejich kolegové piloti, kteří se nechali očkovat kontroverzní vakcínou proti Covid-19, umírají na vnitrostátních i mezinárodních letech.

Očkovaní piloti padají mrtví uprostřed letu

Před dvěma týdny Dr. Jane Rubyová v pořadu Stew Peters Show prohlásila, že pilot společnosti Delta Airlines zemřel během letu krátce poté, co dostal druhou dávku vakcíny proti Covid-19. Média hlavního proudu, společnost Delta a takzvané agentury pro kontrolu faktů toto tvrzení rychle odmítly a označily ho za nepravdivé a nepodložené – hlavně proto, že žadatelka neuvedla jméno pilota, číslo letu ani výchozí a cílové místo letu.

Ačkoli nemůžeme ověřit pravost konkrétního případu doktorky Rubyové, dozvěděli jsme se, že nejméně dva čerstvě očkovaní piloti zemřeli během letu během několika týdnů po očkování vakcínou proti Covid-19.

Informátor FAA, který hovořil pod podmínkou zachování anonymity, sdělil, že Bidenova administrativa, FAA a letecké společnosti tyto incidenty tají, protože letecké společnosti potřebují prodat letenky a protože administrativa chce udržet iluzi, že vakcíny proti Covid-19 jsou bezpečné a účinné.

Podle informátora za 14 dní zahynuli v kokpitu dva piloti amerických aerolinek.

15. října let 2740 společnosti American Airlines, Airbus A320, směřoval z mezinárodního letiště Dallas/Fort Worth do Fort Meyers (RSW), když se stalo něco nemyslitelného. Když letadlo začalo postupně klesat směrem k jihozápadní Floridě, velitel letadla (PIC) začal mít křeče a došlo u něj k zástavě srdce. Letadlo bylo naštěstí stále v režimu autopilota, takže druhý pilot měl čas vyhodnotit situaci, odpoutat se, vytáhnout PIC ze sedadla a pokusit se mu poskytnout první pomoc. Jeho úsilí však bylo marné.

Druhý pilot se vrátil na své místo a zahlásil 7700, což je mezinárodní kód odpovídače pro “mám nouzovou situaci”. Letadlo bezpečně přistálo, ale druhý pilot byl administrativně propuštěn, protože opustil své místo a ohrozil letadlo, uvedl náš zdroj.

“Později bylo zjištěno, že PIC měl smrtelný infarkt způsobený myokarditidou, což je známý vedlejší účinek očkování proti Covid-19. Druhou dávku vakcíny dostal dva týdny před tímto letem. Poslední kompletní lékařskou prohlídku absolvoval tři měsíce předtím a jeho lékař mu vystavil čistý zdravotní průkaz,” uvedl náš zdroj.

Druhé úmrtí se odehrálo o týden později a také se jednalo o odlet z DFW. Let 971 společnosti American Airlines, Airbus A321, odlétal z DFW do LAX v 8:00. V polovině letu si druhý pilot stěžoval, že ho bolí na hrudi, ale přičítal to tomu, že před odletem snědl ostré jídlo. Veliteli letadla řekl, že to byly zažívací potíže. Když letadlo letělo ve výšce 32 000 stop nad hranicí států Nové Mexiko a Arizona, druhý pilot se začal svíjet v křečích a zvracet na řízení. V té chvíli PIC kontaktoval řízení letového provozu a požádal o povolení otočit se a nouzově přistát v Albuquerque, NM, ale ATC po zjevné konzultaci s American Airlines žádost zamítl a přinutil PIC dokončit let do LAX.

Druhý pilot zemřel v křesle, rovněž na akutní zánět myokardu. Druhé očkování, které podstoupil, bylo provedeno 21 dní před osudným letem.

“PIC dostal příkaz mlčet a pod hrozbou ztráty zaměstnání mu bylo řečeno, aby o incidentu s nikým nemluvil,” uvedl náš zdroj. “V současné době probíhá systematická snaha zabránit tomu, aby se veřejnost dozvěděla o tom, že piloti ve vzduchu těžce onemocněli nebo zemřeli. Letecké společnosti nechtějí přijít o peníze a administrativa nechce, aby se veřejnost dozvěděla o skutečném nebezpečí vakcíny. Vím jistě, že ministr dopravy Pete Buttigieg nařídil leteckým společnostem, aby utajovaly incidenty, při nichž došlo k úmrtí pilotů.”

Na závěr dodal, že je mu známo nejméně 12 nehod, při nichž nedošlo k úmrtí pilotů, kteří se v nedávné době podrobili očkování.

Komentáře