Podle Německé automobilky BMW nikdo kromě fanoušků kultu osobnosti a klimatických fanatiků nechce kupovat elektromobily, což znamená, že zákaz Evropské unie (EU) prodávat od roku 2035 všechny nové automobily s benzinovými a naftovými motory „již není reálný.“
Pokud zákaz přetrvá, Evropský automobilový průmysl čeká „masivní smršť“, protože automobilky už nebudou mít co prodávat, co by si někdo s ohledem na praktičnost, dlouhou životnost a hospodárnost chtěl kdy koupit pro svou rodinu.
Dokonce i s vysokými vládními dotacemi, tj. s tím, že daňoví poplatníci jsou nuceni platit účet za jejich existenci, jsou elektromobily velmi nepopulární, nemluvě o tom, že mnoho takových dotací končí. Když k tomu připočteme skutečnost, že komunistická Čína zaplavuje Evropský automobilový trh svými levnými napodobeninami, má Evropský automobilový průmysl vážné problémy.
Členské státy EU loni schválily nové nařízení o emisích, které zakazuje prodej „osobních automobilů a dodávek s emisemi oxidu uhličitého od roku 2035.“ Nařízení stanovuje požadavek na snížení emisí o 55 % u osobních automobilů a o 50 % u dodávek v letech 2030 až 2034 ve srovnání s úrovní v roce 2021. Od roku 2035 budou muset všechny nové osobní automobily a dodávky prodávané v Evropě produkovat nulové emise CO2.
Konec Evropského automobilového průmyslu po roce 2035?
Plán je takový, že Evropská komise v roce 2026 zhodnotí pokrok, kterého bylo v souvislosti s nařízením dosaženo. V té době bude muset Komise rozhodnout, zda cíle pro rok 2035 mají smysl, nebo zda je třeba je přezkoumat a přepracovat.
Na nedávném Pařížském automobilovém summitu generální ředitel BMW Oliver Zipse varoval, že zákaz „může ohrozit i Evropský automobilový průmysl v jeho jádru“, a dodal, že současná regulace „při dnešních předpokladech povede k masivnímu zmenšení celého odvětví.“
Prodeje elektromobilů v Evropě v roce 2024 jsou zatím minimální. Dokonce i v Německu, kde Berlín do tohoto odvětví nalil velké dotace – mimochodem dotace, které skončily na konci roku 2023 -, je poptávka po nových elektromobilech velmi malá.
Situace je natolik vážná, že minulý měsíc vyzvalo Evropské sdružení výrobců automobilů (ACEA) k urychlenému zrušení zákazu používání benzinových a naftových motorů od roku 2035 s odkazem na mimořádně nízkou poptávku po nových elektromobilech.
ACEA vyzývá všechny zúčastněné instituce EU, aby „přišly s naléhavými úlevnými opatřeními dříve, než v roce 2025 vstoupí v platnost nové cíle pro emise CO2 u osobních a dodávkových automobilů“, a dodává, že Evropští výrobci automobilů „hrají svou roli v tomto přechodu, ale bohužel nejsou k dispozici další nezbytné prvky pro tuto systémovou změnu.“
Tyrani z EU ve svém prohlášení vysvětlují, jak jsou všechny tyto vynucené změny nezbytné k tomu, aby se Evropa do cílového data stala „klimaticky neutrální.“
„Nařízení obsahuje odkaz na e-paliva, přičemž po konzultaci se zúčastněnými stranami Komise předloží návrh na registraci vozidel poháněných výhradně palivy s neutrálními emisemi CO2 po roce 2035 v souladu s právem EU, mimo oblast působnosti norem pro vozový park a v souladu s cílem klimatické neutrality EU,“ uvedl globalistický orgán.
Pokud jde o nadcházející přezkum, Rada EU uvedla, že „zohlední technologický vývoj, mimo jiné s ohledem na plug-in hybridní technologie, a význam životaschopného a sociálně spravedlivého přechodu k nulovým emisím.“
Prosím, lajkujte, sdílejte a přihlaste se k odběru tohoto kanálu, abychom mohli pokračovat ve sdílení zpráv, kterých se mainstream neodvažuje dotknout. Zůstaňte silní. Tento boj vyhrajeme.
[…] […]
[…] […]
Tak to hádam nie? A čo teraz majú robiť tí, čo sa na to spoliehali a investovali nemalé zdroje do tohto projektu? Nasrať!!! Ha, ha, ha … tak tu teraz sami vidíte ako to dopadne keď spoločnosť riadia DEBILI!!!