Hrůzná kožní onemocnění po očkování proti COVID-19 se nyní šíří mezi plně očkovanými lidmi

očkování proti COVID-19

Nový výzkum provedený vědci z Teheránské univerzity lékařských věd v Íránu zjistil, že „vakcíny“ proti COVID-19 vyvolávají u mnoha příjemců závažné kožní onemocnění.

očkování proti COVID-19

Studie publikovaná v prosincovém čísle časopisu Clinical Case Reports z roku 2022 se zabývá 67letým mužem bez předchozích kožních onemocnění, který dostal injekci „inaktivovaného viru“ společnosti Sinopharm, která nikdy nebyla licencována pro použití ve Spojených státech.

Téměř ihned po vpichu se u muže objevila silná horečka a následně „erytémové skvrny na zádech a bulózní léze na dolních končetinách.“ Rovněž se u něj objevila zvýšená hladina D-dimerů, ačkoli testy na hlubokou žilní trombózu byly negativní.

Šestý den přecházející v sedmý den po injekci bylo 30 % mužova těla pokryto „purpurovými a soumračnými skvrnami … s ochablými bulky a oblastmi odchlípení epidermis.“ V této době byla u muže diagnostikována toxická epidermální nekrolýza.

Lékaři se mu snažili pomoci a podali mu léky proti odmítnutí transplantovaného orgánu, protože se domnívali, že jeho tělo si mohlo injekci Sinopharm vyložit jako cizí materiál, který je třeba odmítnout. Rovněž mu byly podány silné kortikosteroidy a léčen případný zánět spojivek, známý také jako růžové oko.

Po 14 dnech této léčby se zdálo, že se stav kůže muže upravil. Jedná se však pouze o jeden z mnoha případů, které se objevily ve dnech následujících po vypuštění Fauciho očkování proti chřipce.

„Existuje velké podezření, že viníkem je vakcína, protože jiné příčiny, jako například léky, by tento jev ve výše uvedeném časovém rozvrhu nemohly způsobit,“ vysvětluje se v klinické studii o tomto muži.

Po očkování proti COVID-19 od společností AstraZeneca a Pfizer zůstal filipínský muž trvale zjizvený po děsivém kožním onemocnění
V dalším případu z Filipín, který byl v březnu 2023 publikován jako případová studie v časopise Journal of the European Academy of Dermatology and Venereology, dostal 62letý pacient s již existující lupénkou dvě dávky injekce DNA „virového vektoru“ proti COVID-19 společnosti AstraZeneca, který rovněž nebyl nikdy licencován v USA.

Na počátku muž nehlásil žádné zjevné nežádoucí účinky. Avšak poté, co koncem listopadu 2022 dostal třetí „posilovací“ injekci mRNA společnosti Pfizer, se u něj objevily „nově vzniklé napjaté puchýře na nohou.“

Studie také vysvětluje, že se u muže „objevilo vzplanutí lupénky popsané jako mnohočetné erytematózní ložiska na končetinách“ a také „mnohočetné pruritické tenzní puchýře a bulky s erozemi a serózními krustami.“

Muži byl nakonec diagnostikován vzácný koexistující bulózní pemfigoid a psoriáza.

V tomto případě trvalo několik měsíců agresivní léčby kortikosteroidy, stejně jako podávání léku proti rakovině zvaného metotrexát, antihistaminik a kyseliny listové, než se léze odstranily. Po třech měsících léze z těla muže zmizely, zůstaly mu však trvalé jizvy.

Dále máme devět případů z Turecka, kdy se u osob, které užívaly buď injekce „inaktivovaného viru“ Sinovac CoronaVac, nebo injekce mRNA společnosti Pfizer, objevily různé kožní stavy od lokalizovaného erytému, akutní kopřivky, kožních erupcí podobných pityriasis rosea a herpes simplex.

Nebo co dva pacienti z Michiganu, u kterých se po injekcích mRNA společnosti Moderna objevily kožní lymfoidní infiltráty? V tomto případě museli pacienti podstoupit biopsii, aby se zajistilo, že léze nejsou rakovinné.

Seznam pokračuje dál a dál, přičemž kožní onemocnění se objevují všude u lidí, kteří dostali všechny typy injekcí proti COVID-19, které byly uvolněny. Co vlastně tyto lahvičky obsahují, že jsou schopny způsobit takové hrůzy na tělech lidí a v jejich tělech?

Prosím, lajkujte a přihlaste se k odběru tohoto kanálu, abychom mohli pokračovat ve sdílení zpráv, kterých se mainstream neodvažuje dotknout. Zůstaňte silní. Tento boj vyhrajeme.

Zdroj

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x